Obserwatorzy

wtorek, 23 lutego 2010

SURÓWKA DO OBIADU - GDY POMYSŁU BRAK - SURÓWKA Z KISZONYCH OGÓRKÓW

Czasem to co proste bywa najlepsze. Mam awaryjną surówkę do obiadu, pasuje chyba do wszystkiego, każdy ją lubi - a zrobić można ją bardzo szybko bez większych nakładów finansowych, bo produkty w niej znajdujące się zazwyczaj zawsze są w domu. A oto i ona, potrzebujemy:

• duży słoik ogórków kiszonych ( konserwowe nie będą pasować )
• dwie cebule
• pieprz czarny
• oliwa z oliwek


Ogórki kroimy plasterki, cebulę w piórka. Całość posypujemy pieprzem i skrapiamy oliwą z oliwek. Gotowe. Polecam jest naprawdę pyszna :)

1 komentarz:

  1. Witam Cię uroczy kokosku, mnie nazywają kalafiorek. Przeczytałem z zapartyn tchem propozycje i muszę powiedzieć że to kulinarny majstersztyk(czy jakoś tak). Próbowałem zrobić tą szybką sałatkę lecz akurat zabrakło mi cebuli, pieprzu i oliwek, ale i tak danie było zupełnie niezłe a woda po ogórkach przydała się na drugi dzień.
    Gorąco pozdrawiam
    Wielbiciel

    OdpowiedzUsuń