Obserwatorzy

czwartek, 21 czerwca 2012

SAŁATKA Z KURCZAKIEM I SELEREM KONSERWOWYM

Dziś znów sałatka i ponownie kurczak ;) Przepis jest prosty, a efekt powalający - goście na każdym przyjęciu będą zachwyceni. Do wykonania naszej sałatki będziemy potrzebować:

* podwójna pierś z kurczaka
* 1 słoik selera konserwowego
* 1 puszka kukurydzy
* 1 nieduży por
* 1 puszka ananasa
* kilka pieczarek marynowanych ( 5-6 sztuk )
* kostka sera żółtego
* majonez
* pieprz czarny mielony, przyprawy do kurczaka
* opcjonalnie jajka ugotowane na twardo ( ja nie dodaje, ale koleżanka robi z jajem i jej bardzo smakuje )

Zabieramy się do pracy :). Pierś kroimy w niewielkie paski obsypujemy ulubionymi przyprawami i wstawiamy do lodówki. Selera odsączamy z zalewy, wrzucamy do wysokiego naczynia, ananasa kroimy w kostkę, kukurydzę odsączamy wrzucamy do naszych składników, pieczarki kroimy w dużą kostkę, a ser trzemy na dużych oczkach tarki jarzynowej. Wyjmujemy pierś z lodówki, smażymy na niewielkiej ilości oleju i dodajemy po wystudzeniu do pozostałych składników. Całość posypujemy pieprzem, dodajemy majonez, wszystko dobrze mieszamy i gotowe :))). Sałatka jest pyszna i sycąca, na pewno zrobi wrażenie na naszych gościach. Smacznego :)

9 komentarzy:

  1. Często robię tą sałatkę i jest przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, ja uwielbiam wszystkie sałatki. A seler w tej smakuje wyjątkowo dobrze :)

      Usuń
  2. Ja jestem wege, więc sałatka nie dla mnie, ale z przyjemnością poczytam Twoje przepisy na bezmięsne posiłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo się cieszę, polecam Ci moją sałatkę z serem żółtym i ananasem - bez mięska :)

      Usuń
  3. Milosniczka kurczaka hihih :) smacznego :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak troszeczkę :) jestem miłośniczką wszelakiego pysznego jedzenia :)))

      Usuń
  4. Ciekawy blog! Można tu zaleźć ciekawe pomysły kulinarne! Na pewno z któregoś przepisu skorzystam :)
    Zapraszam do mnie: http://marta-dymek.blogspot.com/2012/12/show.html - fotorelacja z pokazu Dawida Wolińskiego. Można nadal brać udział w konkursie. Do wygrania kosmetyki L'Oreala.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobię bo akurat mam ochotę na sałatkę:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tę sałatkę, był czas,ze robiłam ją często, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń